2010. december 18., szombat

Nem bírok létezni!!

Ha a fene fenét eszik, akkor sem bírok elaludni, mindenféle kibúvó feladatokat próbálok kiosztani magamnak, hogy még véletlenül se kelljen aludnom.Frusztráltan érzem magam a saját lakásomban, a saját hálószobámban.Tudom, hogy az ajtó zárva és senki illetéktelen nem jöhet be, de nem bírok aludni.Nem hagy aludni a gondolat, hogy bánthatnak, napok óta gyötör egy tévképzet, hogy valaki van az ágyam alatt mikor leoltom a villanyt, tudom, hogy nincs ott mert megnéztem, de komolyan, de mégis ez az érzésem!!Hajnali kettő van, és reggel hat óta ébren vagyok, mégsem bírom álomra hajtani a fejem.Az eltelt 5 napban csak rosszabb lett a helyzet, már a tükör az ágyammal szemben is nyomasztó érzést jelent!Már az is, hogy leírom ezt, hátborzongató számomra.A tükör azért kelt bennem rossz érzést, mert elképzelem, hogy fekszem az ágyban, egyszer csak rá pillantok, és valami furcsát veszek benne észre.Ezt a tükröt egy lomtalanításon találtam, kábé egy éve.Egy ajtóból szedtük ki, és ki tudja, hogy miket látott ez a jókora tükör mielőtt idekerült.Abban reménykedek, hogy eljön majd egy pont, mikor már nem bírom tovább és muszáj lesz aludnom.Tegnap este, hogy itt aludt a barátom ,jobb volt, mert ő megvéd, ha valami baj ,van, de így egyedül nehéz!Már az álmaimtól is félek!Olyan brutális dolgokat álmodom néha!Vajon mi történhetett??Eddig teljesen jól megvoltam egyedül is!Most még az sem nyugtat meg, hogy a szomszéd szobámban szunyókál valaki, hallom, hogy köhög, tudom ha baj lesz, ő felébred és segít.De már hallucinálok is!Mi lehet a baj velem mostanában?Talán az a probléma, hogy már egy hónapja nem találok munkát, és folyton idegeskedem a pénz miatt!Régen volt ilyen gyerekkoromban, mikor a szüleimmel laktam, és egy nagy családi házban éltünk.Borzalmas volt a gyerekkorom!Az egész légkör szörnyű volt otthon, mindenki utálta egymást, kényszerből éltünk együtt, véletlen gyerek vagyok, a tesóm megtervezett, vele mindig kivételeztek.Persze, ezt lehet, hogy csak én képzelem, mert már 10 éves koromban is ez volt, talán lelkileg kicsit hamar lettem tini, és a mai napig nem nőttem ki a dacos lázadásaimból, a testvéremmel jó a kapcsolatom mostanában, anyámmal is, apámmal meg próbálok minden szálat megszakítani, persze sajnos nem megy, mert ott van a nagyapám, aki szegény egyedül él, muszáj meglátogatni néha, hogy boldog legyen.
Hogy tudnék ennek a szorongásnak véget vetni??Vajon ez természetes??Általában a szorongásaim alapjai bizonyos horror filmek helyzetei, szereplői.
Ők valótlanok, ám mi van ha nem??
Állítólag régen a háború előtt, mikor a kormány már tudta, hogy baj van, direkt forgattak háborús filmeket, hogy ha majd itt lesz a vész, a népnek legyen olyan meglepő, ne halljon meg a társadalom fele szívrohamban, ne kapjon mindenki sokkot az események miatt.
Mi van, ha most azért forgatnak annyi zombis filmet, mert létezik a vírus, ami miatt az emberekből húsevő vérszomjas állatok lesznek??

Rettegek, ha reggel kilépek az utcára, borzalmas állapotokat találok, mindenütt vér, rettegek ezektől a filmektől, már a hangok is ilyen hatással vannak rám.

Mindenki elgondolkodik, egy kiadós zombi film után, hogy:-"Mit tennék ha jönnének?Ha egyszer csak nem a megszokott MR2 zenécskékre ébrednék reggel, hanem arra, hogy szirénák szólnak az utcákon, és bemondja a rádió, a tévé, hogy fertőző vírus árasztja el a föld lakosságát..."
Épp ma hallottam a hírekben, hogy csak napok vagy esetleg hetek kérdése és egy ugyan tőlunk távoli országban, de ki fog törni az atomháború.Ez mennyire abszurd??Ezt hogy képzelik??Már meghalt 4 ember valami szigetecskén, mert egy bombát ledobtak.
Hova jut ez a világ??Amerika megszállás alatt tartotta évekig Irakot és több arab várost, több ezer ember halt meg, gyakorlatilag 4000 amerikai katona vesztette életét az iraki háborúban.Miért??Azért, mert az arabok egy pár dolcsival fel akarták emelni a gázolaj árát...
Ez borzalmas!Halom számra gyilkolják egymást az emberek!Nap mint nap hallok olyan híreket, hogy meggyilkolták xynt meg elrabolták a nemtudom kicsodát.Így induljak el itthonról??Rettegjek a saját hazámban, a saját népemtől??De ha nem is magyar származású egyének bántanának, könyörgöm emberek vagyunk vagy mi, a Jóistenke észt adott nekünk, mégis úgy viselkedünk mit az állatok!Rettegek minden egyes naptól.Ha nem attól félek és reszketek, izzadok, mert nem tudom, lesz e keret az esti vacsira, akkor még fosnom kell attól is, hogy egy csinos fiatal lány vagyok, ki tudja mikor visznek el az emberkereskedők Hollandiába kurvának!Nem mehetek el bulizni, mert beleraknak valamit az italomba és legjobb esetben csak elkábítanak, és megerőszakolnak, ennél már csak rosszabb opciók vannak, biztos sokan hallottak arról, hogy a hajógyári szigeten, több, precízen felboncolt fiatal hulláját találták meg a Dunában, állítólag az arab szervkereskedők műve-...
Persze, egyértelmű, hogy sosem lesz világbéka, mindig lesz egy aki felül akar emelkedni, aki dühös lesz, vagy éppen kapzsi,esetleg nagyravágyó,
nem tagadom ,ha tehetném, én is szeretnék nagy autókkal mászkálni nagy házakban lakni a madárhegyen, de mi az ára??Lopni,csalni,hazudni??A saját fajtámnak??(-Gyurcsány zsidó, neki nem jelentett gondot.Félreértések elkerülése végett nem vagyok rasszista, a legjobb barátnőm is zsidó...)Nekem nincs bajom se a zsidó fajjal se a cigánnyal se az arabbal, se a kínaival, nekem konkrét személyekkel van gondom!!!!

Nekem azokkal van gondom, akik hangoztatják:"Mi cigányok vagyunk nekünk itt jogaink vannak!!"(ezt egy cigány pasi szájából hallottam egy sörözőben).Nekem azokkal van bajom, akik az én adómból kérnek segélyt, azzal a dumával, hogy nekik joguk van hozzá, mert itt ők a kisebbség!Itt az egész rendszerrel baj van, mért van több joga a kisebbségieknek, mint a magyaroknak??Miért a magyar diplomás emberből lesz csöves??Miért kell ezt hagyni??
Rettegek...

Nincsenek megjegyzések: