2012. április 15., vasárnap

"Szingli" lét, társkeresés, kell ez nekem?

Egy tipikus Sex and the sity picsogáshoz hasonló cím után szeretném közölni kedves olvasóimmal, Sok sok idő elteltével újra egyedülálló vagyok, újra nyitva az ablakom, és várom a kósza szellők, makacs könnyezéssel egybekötött pollenek, eltévedt madárkák, kik jó pillanatokat okozhatnak, és nem kell őket kalitkába zárnom,Most én leszek a befogadó, várom, hogy valaki, aki úgy véli, megfelelő személy vagyok a számára, jöjjön, és mutatkozzon be nekem.Várom a romantikus, "felnőttes", vacsorázós, andalgós, egyszóval az igazi randikat.Olyanokat, amikben még sosem volt részem.A How I met your mother egy remek instrukció erre.
Azt persze tudnotok kell, a romantikus sztorijaim felsorolása előtt, hogy most vagyok túl egy elég csúnya kapcsolaton.A kezdetekben minden olyan szépen indult(mint mindig).Már 2 hét után össze is költöztünk.
Kedves volt, minden este vacsiztunk.A szex is jó volt(az előző partneremmel sajnos jobb).Sokszor kaptam virágok és szép bókokat...Na mindegy, mindenki el tudja képzelni szerintem, hogy mik történtek, az sokkal érdekesebb ,hogy hogy is ment tönkre ez a csodás kapcsolat.
Egy kerek hónap elteltével mindketten elvesztettük az állásunkat, és ott maradtunk az albérletben, méghozzá úgy, hogy csak nekem volt félretett pénzem.Én megfeszültem úgy próbáltam munkát találni, sokszor neki is.Ahogy láttam, őt ez annyira nem érdekli.Teljesen kikészültem idegileg, nem tudtam aludni, enni.Ő pedig: nem csinált semmi.Na ekkor kellet volna ott hagynom, ám a bókok még ekkor is megmaradtak, sokszor panaszkodtam rá a barátnőmnek, akivel egy idő után ez a fiú baráti társasága miatt össze is vesztünk.Addig fajult a dolog, hogy rászántam magam egy dologra, amire talán nagyon nem kellett volna, vagy talán nagyon igen, a lényeg, hogy kimentem Bécsbe a Beverly Hills Table dance barba táncoslánynak.Ez 2010 Decemberében.Nagyon jól kerestem, ezért nagyon boldog voltam, kinnt voltam először 2 hetet, majd 4 napra hazamentem és utána 9 napra vissza, ezalatt kerestem majd 1M ft.Örültem neki, hogy ennyi pénzem van, és már el is felejtettem, hogy mielőtt először kimentem volna, több estén keresztül az ölébe borulva sírtam, hogy én nem akarom ezt csinálni, és hogy ez nekme nem fog menni, persze mondta, hogy akkor ne mennyek ki, de  akkor mit tehettem volna??Sehol nem kaptam állást, és már nagyon sok pénzzel tartoztunk a főbérlőnek.Tehát megtettem.
Mikor hazaérkeztem, a "páromnak" még mindig nem volt munkája, és azt láttam, hogy mikor otthon vagyok, nem is keres, egyfolytában rajtam lóg, vagy valami olyan dolgot csinál, aminek köze sincsen a munkakereséshez.Mikor kérdőre vontam, azt válaszolta, hogy:"Mikor itthon vagy kicsim, minden időm veled akarom tölteni, mert annyira elviselhetetlenül hiányoztál."Én fizettem az albérletet, és minden kajánkat.Kezdtem úgy érezni, hogy a szex is megromlott, mert már nem tekintem férfinak, és ezt ő is érezte, ám nem tett semmit, csak rajtam csimpaszkodott.Minden pénzem és energiám felélte ez a kapcsolat, ha moziba mentünk, én fizettem, ha színházba, azt is, sőt még a saját szülinapi ajándékomat is.Kíváncsi voltam rá, hogy honnan van pénze, mikor nem vagyok otthon.Harmadjára Belgiumba mentem ki, ezúttal 3 hétre.Sajnos egy biciklivel történő közlekedési szabálysértésért megbüntetett a rendőrség egy magasabb összegre.Otthon hagytam neki a felét az összegnek, és mondtam neki, hogy fizesse be.Mikor kinnt voltam már, és rákérdeztem, hogy befizette-e, a válasza igen volt,(azt még hozzá kell tennem, hogy 1 havi lakbért, és két havi közös költséget is oda adtam neki,mikor ezek befizetéséről kérdeztem, a válasza ugyan az volt mint a fentieknél, és a végkifejlet is sajnos).
Mikor hazamentem 3 hét után és megkérdeztem, hogy befizette-e a rendőrséget, és a többi csekket, a "többi csekk"re igent mondott, a főbérlőnk pedig nemet...Amikor azután érdeklődtem, hogy a rendőrséget tényleg befizette-e, azt mondta, hogy:Ja, nem, mert nem tudtam.Kérdem:Miért nem?Erre ő:Mert megvertek azután és elvették a pénzt.-Mikor vertek meg?-Tegnap.-Tényleg, hát én nem látok rajtad sérüléseket.-A combomon vannak.
Persze azt nem kell hozzá fűznöm, hogy este a zuhanyzásnál semmiféle zúzódást nem láttam a combján...
Ez számomra egyértelművé tette, a pénz elköltötte, többet nem látom.Azt a pénzt, amiért keményen megdolgoztam, szenvedtem.A táncos munka egyébként közel sem annyira vészes mint amilyennek mindenki hiszi, nem kell sem szopni sem baszni...Sőt nem az, hogy nem kell, de nem is lehet.Ennek örültem a legjobban.Ez a szori után én hülye még hónapokon keresztül engedtem, hogy kábítson a gusztustalan és hülye dumáival, Annyira naiv voltam.Ezeket soha nem fogom elfelejteni, amíg élek.
Ha összejön az ember lánya egy férfival, alap kell, hogy legyen:-Legyen legalább olyan anyagi helyzetben mint én, nem kell, hogy a tenyerén hordozzon, én ezt nem igénylem, én szeretem,ha egyenlő felek vagyunk egy kapcsolatban.
-Legyen jó a szex, már az első alkalom is, és az utolsó is.Illetve legyenek azért fétisei:)
-Szeressen, azért, amilyen vagyok, beleértve a reggeli, nyúzott hajamat és arcberendezésemet, a rossz szokásaimat, és az emlékbőröndömet is, amit mint tudjuk mindenki cipel.
-Legyünk egy hullámhosszon.TÉNYLEG.
-Legyen intelligens.(De nálam ne legyen azért sokkal:D)
-Legyen higgadt természet.
-Inspiráljon.
-Legyen ambiciózus.
-Ha jóképű az nem lesz baj.
-Sportoljon valamit, lehetőleg azt amit én.


Persze nem pont ez a fontossági sorrend, ez mind fontos szerintem, valamelyik kevésbe, valamelyik jobban, valamelyiken lehet javítani, csiszolgatni, valamelyiken meg nem.
 Jelen pillanatban még jobban feltörtek belőlem ezek az indulatok és írtam neki egy levelet, ami így hangzik:
"Tudod, éppen blogot írok a kapcsolatunkról, és kezd minden kis szarságod eszembe jutni.Remélem most már tényleg vége annak a rémálomnak amit veled éltem át.
Remélem te is hasonlóan gondolkodsz.
A kedvemért elküldöd nekem a Balázs barátod számát?Tudod, talán most elmennék vele biciklizni:)Ha igen, köszi szépen, már rég megháláltam, ha nem, akkor tökmindegy, úgyis megszerzem;) Azt hiszem ennyi igazán kijár nekem.Ha esetleg most is azt gondolod, hogy "féltesz a férfi társaidtól" akkor, nyugi, nem kell, kíméletes leszek.Még ugyan gyógyulóban a seb, amit okoztál, tudod az ember hátán egy szúrás nem gyógyul be könnyen, de azért igyekszem."



Kíváncsi vagyok, hogy hogy is fok reagálni.Az a bizonyos barátja, na hát ő...Egy remek pasi,Valójában annyira nem is spanok, csak egy másik kis pajtijának a cimborája.Na mindegy a jó múltkor elmentem az említett ex barátommal az említett pajtijával, és az említett cimborájával egy szórakozóhelyre.Egy ilyen beülős kocsmába.Az én drága exem bedurcázott rám, mert a pajtijával nézegettek egy lányt, meg kell hagyni csinos volt, de engem egy kicsit sértett, hogy ott ülök tőle kb 1 m re, és ő amellett, hogy nem ült mellém, ráadásul egy másik nőt mustrál.Feltűnően durcázni kezdtem, erre ő is, na hát ő sokkal kirívóbban csinálta mint én, de engem nem érdekelt, a kérdéses férfi, a cimbora, mellettem ült és beszélgettünk, nagyon kedves volt, s intelligens is, a munkája miatt sokat utazik, szóval valószínűleg nem egy leépült csóró alak.Továbbá nagyon nagyon jóképű, valamint a hobbija és az aminek nekem, szóval biztos nagyon sportos a teste is:)



Most is éppen külföldön vagyok táncolni.Megleszek azt hiszem...Szeptembertől suli, jogsi, lakás.YOLESZ.

Társkeresésről bővebben:

A társkereső oldalakon való regisztráció eddig nekem nem volt pálya, de ki tudj, lehet, hogy a nagy ő is pont azt gondolja mint én.
Most megpróbálom a baddot, a kolleganőim egyfolytában azon lógnak...:)





Nincsenek megjegyzések: