2011. augusztus 6., szombat

Mi legyen velem??

Nos most azon gondolkodván, hogy mégis mit tegyek magammal, és az Úriemberrel, akinek írtam a levelet, arra gondoltam, hogy azt hiszem szakítok vele és elköltözöm a lakásunkból.
Hogy miért jutottam erre a roppant felelőtlen döntésre??
Mert valaki más megtetszett. 
Szégyellnem kéne magam netalántán?
Én úgy érzem, hogy egy csöppetsem!
A mostani barátom, alig foglalkozik velem, nem hallgat meg, nem bókol nekem, és nem ölel meg csak úgy, hanem azt mondja, hogy nem szeret, és hogy költözzek el, de ez nem ilyen egyszerű, mert ő ilyen konkrétan ahogy én fogalmaztam, semmit sem mondott.
Erre csak én következtettem.
Ez így annyira rossz, én ezzel a fiúval le tudnám élni az életem.Annyira mérhetetlenül szépnek látom.
A szemei, ha belenézek...ahhhh nyomban elolvadok.Na meg a gyönyőrűséges karcsú teste, és a tökéletes khm férfiassága(ha érted mire gondolok).Szóval ez a srác maga a tökély, mert annak fejében, hogy roppant jóképű,(szerintem) még okos is, sőt nemis az, hogy okos, hanem intelligens, eza két dolog teljesen más szerintem, és ő bizony intelligens!A sajátos világnézetéről ne is beszéljek, mert nekem az az ami tényleg nagyon tettszik benne.De van neki hibája is:-Nem szeret engem!Szerintem ez az egy hiba éppen elég, több mint fél év együtt élés után!(Azt tegyük hozzá légyszi, hogy 19 vagyok, szóval fél év az nálam sok idő!:))
Most pedig kérem szépen következzék a "másik" srác, aki valójában inkább az "egyik" lehetne.Ő az egyik munkatársam(HIBA)!De:ANNYIRA KIBASZOTTUL ÉDES, hogy nem bírok vele betelni.Ahogy kimondja a szavakat, és ahogy nézni tud, amiket mondd, és és és olyan kis gyermeteg még.Annyira kedves, de tényleg nagyon nagyon kedves!Azt pedig alig merem mondani, hogy ő tényleg lélegzetelállítóan jóképű, -úristen- meghalok a kék szemeiért.Nagyon szép!Ami pedig a legjobb:-Imád engem!:)Mármint azt hiszem tényleg!Azt hiszem!:)Remélem!Vagy ne reméljem???Mégis miket hordok itt össze??Nem szeretem megcsalni az aktuális 'párjaimat, de a mostanit megcsaltam Mr.ExtramegaKedvessel!Mármint, megcsaltam??Csókolóztunk.De ennyi!
Fúh, most megyek találkozom a kis barátnőmmel, aztán majd folytatom az elmélkedést...


Nincsenek megjegyzések: